Beneficiile exercitiilor

0
354
Antrenament

AntrenamentExercitiile sunt un puternic antidepresiv. Studiu dupa studiu a afisat ca exercitiile promoveaza sanatatea mentala si reduce simptomele de depresie. Efectul antidepresiv a unui exercitiu fizic obisnuit este comparabil cu un antidepresiv potent, cum este Zoloft. Ar putea fi nevoie de cel putin 30 de minute de exercitii pe zi, pentru cel putin 3-4 zile pe saptamana pentru a imbunatati semnificativ simptomele de depresie.

Efect de scadere a colesterolului. Exercitiile insasi nu ard colesterolul cum fac cu grasimea, cu toate acestea, exercitiile influenteaza favorabil nivelul de colesterol din sange, scazand LDL colesterol (colesterolul rau), trigliceridele si colesterolul total si crescand colesterolul HDL (colesterolul bun).

Preventia si controlul diabetului. Exista dovezi puternice din partea studiilor de inalta calitate, ca activitatea fizica moderata combinata cu pierderea greutatii si o dieta echilibarat poate oferi o reducere de 50 pana la 60 la % in riscul de a dezvolta diabetul.

Scaderea presiunii sangelui. Modul in care exercitiile pot cauza reducerea in presiunea sangelui nu este clara, dar toate formele de exercitii par eficiente in reducerea presiunii sangelui. Exercitiile aerobice par sa aiba o un efect crescut in presiunea sangelui in indivizi cu hipertensiune decat in acei indivizi fara hipertensiune.

Reduce riscul de accidente vasculare. Datele din cercetari indica ca activitatea fizica de nivel inalt sau moderat ar putea reduce riscul de accidente vasculare cerebrale hemoragice, totale si ischemice.

Controlul greutatii. Exercitiile constante te ajuta sa ajungi la o greutate sanatoasa si sa o mentii. Daca iei mai multe calorii decat ai nevoie intr-o zi, exercitiile compenseaza o supraincarcare cu calorii si controleaza greutatea corpului. Creste rata de folosire a energiei, rezultand intr-o crestere de metabolism. Cand metabolismul creste prin intermediul exercitiilor, iti vei mentine o rata mai mare pentru perioade mai lungi dintr-o zi.

Puterea muschilor. Studiile de sanatate au aratat repetat ca antrenamentul de putere creste puterea muschilor si masa si scade stratul de grasime.

 

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ