Beneficiile unei agentii de PR

0
427

Daca vrei sa dai sfat in tara despre afacerea ta, o agentie de PR este raspunsul. Relatia cu publicul are puterea de a ajunge la o audienta mare, oferindu-i afacerii tale platforma de care are nevoie pentru a straluci si iti permite in acelasi timp sa ai credibilitate la produsul sau compania ta.

Avantajele relatiilor cu publicul

Credibilitate – Haideti sa fim seriosi, consumatorii din zilele noastre sunt mult mai precauti cand vine vorba de investirea banilor. De aceea a avea credibilitate este esential pentru o afacere de succes. Pentru ca PR-ul si reclama sunt doua lucruri complet diferite, consumatorii vor oferi credibilitate companiei tale atunci cand aceasta este mentionata in mass-media, comparand cu afisarea reclamelor pe panouri publicitare sau pliante. Studiile au aratat ca PR-ul ofera de 7 ori mai multa credibilitate decat reclamele.

Piata tinta – cu PR-ul poti sa ajungi la piata tinta la care vrei sa ajungi. Sursele media pot plasa informatii care ajung direct la consumatori, oferindu-le toate informatiile de care au nevoie. De exemplu, daca esti un contabil, un articol bine scris, plasat in mijlocul sectiunii finantelor va avea mult succes.

Specialisti – valoarea cunostintelor unei agentii de PR nu ar trebui subestimata. Acestea ar putea fi specializate intr-o zona aparte a PR-ului sau a marketingului, o industrie specifica, o tara sau chiar un continent. Avand o zona de concentratie, o agentie poate aduce un nou nivel de cunostinte si un set impresionant de contacte de care se pot folosi. De exemplu, o agentie de PR specializata in piata de energie ar trebui sa fie conectata cu toti liderii pietei si cu tot ce tine de presa ce are legatura cu acest subiect pentru a primi ajutor valoros in acoperirea tuturor locurilor. Daca esti intr-o campanie ce se axeaza pe mai multe tari ce au nevoie de o abordare consistenta si control central, ar trebui sa folositi o agentie de PR internationala capabila sa te ajute in fiecare tara spre care tintesti. Pe cealalta parte, folosind cateva agentii specializate ar putea sa furnizeze mai mult o abordare locala daca nu te deranjeaza sa ai control mai mic.

Profesionalism – nimeni nu spune ca nu poti sa te ocupi de PR si de marketing de acasa, insa problemele pot aparea atunci cand oamenii care nu au legatura cu marketing cred ca pot face situatiei. Apeleaza la o agentie de PR pentru astfel de servicii si sunt sigur ca vei fi multumit si nu vei fi nevoit sa mai muncesti de acasa.

Perspectiva externa-  Sunt sigur ca toti am suferit la un moment dat apropiindu-ne prea mult de un proiect. O agentie poate sa aiba o vedere din exterior asupra unei provocari existente. Acest lucru poate fi extrem de valoros, mai ales cand sunt schimbari majore sau noi intrari in piata, atunci cand evaluarea tuturor optiunilor este esentiala pentru luarea deciziilor potrivite.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ