eAdvertising

De cele mai multe ori, listele cu practici SEO sunt in urma cu noutatile. Fie se intampla acest lucru, fie se axeaza pe lucruri ce se aplica doar la un mic procent din cititori. Asadar de cele mai multe ori vei gasi sfaturi, nu lucruri concrete de pus in practica.

  1. Foloseste HTTPs

Acest certificat face site-ul mai sigur, prin criptarea informatiilor trimise intre vizitator si server. Acest lucru a devenit un factor ce conteaza in ranking, inca din 2014. Poti verifica existenta acestui certificat uitandu-te la search bar-ul din browser.

Odata instalat certificatul SSL toate paginile din site sunt securizate, incluzand si cele pe care le vei publica in viitor.

  1. Incarcarea rapida a paginii

Nimeni nu isi doreste sa viziteze o pagina care se incarca greu. De aceea si acesta este un factor de ranking, din 2010 incoace. Va conta si incarcarea pe device-uri mobile.

Ce poate ingreuna incarcarea paginii tine de codul site-ului, de server sau imagini. Poti instala un tool pentru a verifica scorul – insights tool. Ca reguli general valabile, tine cont de CDN, imagini comprimate si o tema optimizata.

  1. Tine cont de un topic care are potential la traficul de cautare

Cercetarea cuvintelor cheie este o componenta critica in SEO. Nu merita sa investesti timp, efort si bani in incercarea de a indexa cuvinte cheie care nu sunt cautate – poate doar daca intentionezi sa castigi mai multe linkuri. Volumul de cautare este un indicator rezolnabil pentru potentialul de trafic pe care il are un cuvant cheie.

  1. Intentia de cautare

Nu isi doreste nimeni sa gaseasca pagini cu produse cand cauta de fapt cum se face un shake. Astfel de utilizatori sunt in modul de invatare, nu de cumparare. Google intelege aceste diferente, de aceea va oferi ca primele rezultate la cautari postari de pe bloguri si nu pagini unde sunt vandute produse de acest gen.

Verificand aceste rezultate, iti poti da seama ce tip de continut sa creezi. De asemenea, va trebui sa ai in vedere si ce format sa aiba continutul si din ce punct de vedere sa abordeze tematica.

  1. Topicul

Cuvintele cheie competitive sunt adesea dominate de marile branduri. De aceea, trebuie sa alegi foarte bine cuvintele cheie si topicul. Foloseste Ahrefs`Keywords Explorer pentru cautari. Daca sugestiile nu sunt suficient de relevante, include si filtrele.

  1. Foloseste cuvintele cheie targetate in 3 locuri

Orice topic are un cuvant cheie de baza pe care utilizatorii il vor cauta. Ar fi bine de integrat cuvantul cheie in 3 locuri si anume in titlu – ceea ce de altfel ar trebui sa descrie continutul, conform indicatiilor de la Google; in subtitluri; in URL.

  1. Foloseste un URL scurt si descriptiv

Google spune sa eviti URL-uri lungi. Cautarile in Google pe baza de propozitii mai mult incurca utilizatorul, caci ii sunt oferite rezultate prea multe si greu va gasi ceva relevant.

  1. Title tag si meta descrierea

Optimizarea pentru motorul de cautare nu este doar despre a imbunatati factorii de ranking. Va fi necesar sa scrii titluri tag si meta descrieri relevante. Cele doua sunt practic eticheta ta despre cum te vinzi si atragi utilizatori. Daca acestea nu sunt captivante, ai sanse sa indrepti utilizatorul spre alte pagini. Include aici cuvantul cheie, limiteaza-te la o lungime de 60 de caractere si 150 pentru meta descrieri. Desigur, tine cont si de publicul tinta si de intentia acestuia in cautari.

  1. Optimizeaza imaginile

Imaginile comprimate sunt vitale pentru a te asigura ca paginile se incarca repede, dar asta nu este singura cale de a optimiza imaginile pentru SEO. De asemenea, va trebui sa adaugi taguri si sa folosesti denumiri descriptive. Aceste doua masuri ajuta ca Google sa inteleaga imaginile, ceea ce va contribui la rankarea paginii pentru cuvinte cheie lungi si in Google images.

  1. Scrie continut minutios

Am mentionat ca volumul de cautare nu este mereu un bun factor de predilectie pentru potentialul de trafic organic. Asta pentru ca multe pagini au de asemenea trafic pentru cuvintele cheie de tip long tail.

Nu este vorba despre continutul lung, ci despre a acoperi acele subiecte relevante, pe care publicul le cauta. Se aplica in principal pentru continutul de tip informational, ca postarile pe blog, dar poate fi de ajutor si in alte cazuri.

  1. Linkuri interne sau altele, de la pagini relevante

In mod general spus, cu cat o pagina are mai multe linkuri, cu atat page rank-ul va fi unul mai bun. Acesta ramane aspect de baza in algoritmul Google si este deci important si acum.

  1. Cat mai multe backlink-uri

Tine cont ca este vorba despre calitate si nu cantitate. Ar trebui sa tintesti spre linkuri cu autoritate si pagini relevante.

In plus, nu doar aceste aspecte te pot ajuta in SEO, dar sunt in mod clar lucruri  necesar de aplicat.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *