Am vorbit si in cateva articole anterioare despre promovarea prin intermediul retelelor de socializare si cum te poate ajuta aceasta pentru a-ti duce afacerea personala la un cu totul alt nivel. Social media este un mediu al schimbarilor, o evolutie continua, in care atat persoanele care vor sa-si satisfaca nevoile de socializare, cat si persoanele care vor sa scoata profit de pe urma acesteia (aici situandu-te tu, antreprenorul), trebuie sa se astepte la o continua schimbare si evolutie, datorate partial si progreselor tehnologice din domeniu.

Din moment ce lumea retelelor de socializare este intr-o continua dinamica, asta inseamna ca si antreprenorul de succes trebuie sa tina pasul cu aceasta dinamica. Ai ma refer la faptul ca, daca vrei sa-ti promovezi corect si cat mai consistent afacerea ta pe internet, nu este de ajuns sa ai un cont de Facebook sau de Twitter si gata, afacerea ta se auto-promoveaza. Ideea este ca mereu trebuie sa fii in ton cu schimbarile din lumea social media. Cerceteaza, informeaza-te, unde nu intelegi ceva, intreaba specialistii, insa in nici un caz nu trebuie sa fii ignorant. Clientii tai trebuie sa aiba mereu ceva de invatat de la tine, iar tu trebuie mereu sa fii capabil sa tii pasul cu progresul lumii pe internet si mai ales pe social media, doar asa avand posibilitatea sa-ti faci o imagine buna despre tine si despre afacerea ta.

Pe langa toate acestea, fii pregatit sa investesti multe resurse in promovarea afacerii tale pe retelele de socializare. Este adevarat ca lumea social media este gratuita, in general, insa nu ma refer aici neaparat la resurse banesti, ci la resurse energetice si umane, care implica doar in mod indirect banii. Daca consideri ca nu te pricepi prea bine sa-ti promovezi afacerea ta prin intermediul social media, poti mereu apela la o persoana din jurul tau, un prieten sau un angajat, care sa se ocupe de promovarea afacerii tale prin intermediul social media.

De Admin

Un comentariu la „Afacerea ta pe retelele de socializare”
  1. Sunt de acord ca este importanta promovarea unui brand sau a unei afaceri pe retelele de socializare, in prezent, dar asta implica investitii masive de capital. Incep sa cred ca prin articole tip advertorial este mult mai eficienta publicitatea, intrucat multi inca folosesc Google.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *