Motoarele de cautare au doua functii majore , pe langa afisarea rezultatelor.Acestea surfeaza (crawling) si indexeaza afisand ulterior informatiile in functie de relevanta.
Dupa cum bine ati intuit, specialistii seo , lucreaza asupra relevantei prin incercari de manipulare a motorului de cautare.Pentru a alege cei mai buni specialisti este bine sa intelegeti cum functioneaza un motor de cautare.
Imaginati-va internetul ca o retea imensa de tevi.Motoarele de cautare trebuie sa gaseasca toate aceste tevi si sa le memoreze „pozitia”.Astfel folosind linkurile acestea pot identifica fiecare pagina.
Structura linkurilor dintr-o pagina leaga toate paginile impreuna
Asadar prin crawleri sau spideri motoarele de cautare reusesc sa indexeze un site de indata ce acesta obtine un link catre el.
Dupa ce site-ul a fost gasit, acesta este separat de codul de programare , urmand ca informatiile sa fie stocate pentru a fi afisate in cazul cautarilor relevante.
Va puteti inchipui ce servere sunt necesare pentru a sustine un astfel de algoritm avand in vedere cresterea exponentiala a site-urilor web, chiar mai mult de atat , ele reusind sa afiseze rezultatele aproape instant.
Afisarea rezultatelor in motoarele de cautare
Asadar , motoarele de cautare sunt masini care ofera raspunsuri.Cand cineva face o cautare, ele reusesc sa interogheze tot ceea ce au indexat reusind ulterior sa gaseasca cuvintele cautate si sa le ordoneze in functie de autoritate.Se pare ca aceasta reteta a fost una de succes avand in vedere popularitatea motoarelor de cautare.
Ce influenteaza positia site-ului in afisarea in serp
Un factor major printre alte cateva mii este popularitatea site-ului.Un site popular ( brand) va ranka mai bine in serp.
Altii factori ii voi discuta intr-un articol viitor, pana atunci lasandu-va sa va bucurati de motoarele de cautare, care ne fac viata mai usoara.
Abia astept sa citesc continuarea articolului… 🙂