Partea mai grea a muncii este sa iti dai seama ce se intampla, de ce si cum poti sa rezolvi totul. O penalizare a unui site implica mai mult decat intelegerea a ceea ce tocmai s-a intamplat. In plus planul SEO nu are cum sa functioneze in astfel de cazuri. Tine cont de penalizare. Mai intai ca orice tip ar fi ea trebuie sa se rezolve pana cand nu e prea tarziu. Ce ramane nerezolvat duce la penalizari mult mai aspre si greu de rezolvat. In plus orice plan SEO nu va avea impact pentru acel site.

  • Penalizarea manuala- in astfel de cazuri se schimba ordinea paginilor in cautari, dupa penalizare un site fiind subclasat. Simpla metoda prin care poti sa iti dai seama ca sursa este o penalizare este sa cauti un site pe brand-ul sau. Desigur, daca nu va fi primul rezultat este clar ca vorbim de o penalizare. Urmeaza o cerere de reconsiderare insa o munca destul de mare caci se prea poate sa te lovesti si de un refuz daca nu faci rezolvarea ca la carte.
  • Penalizarile algoritmice sunt o alta categorie. In aceste cazuri nu te vei lovi de o prea mare seriozitate caci spre exemplu se afecteaza traficul cautarilor insa nu si rank-ul unei pagini. Atentie insa, exista o mare diferenta intr-o astfel de penalizare si o schimbare de la Google, in cel din urma caz nu vei recastiga traficul pierdut.
  • Alte posibile penalizari. Desigur nu te vei putea preocupa de astfel de cazuri daca deja exista o penalizare activa. Si totusi trebuie sa previi pe cat posibil; cel mai bun caz este sa ai in vedere o aglomerare de cuvinte cheie, daca link-urile nu sunt naturale pentru ca astfel de motive, mai devreme sau mai tarziu, vor aduce o penalizare.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *