Lucrurile se schimba constant si indiferent despre ce domeniu este vorba trebuie sa invatam sa ne adaptam din mers. Am ajuns si la capitolul SEO cand se pare ca este mai important sa te focusezi pe un topic anume decat pe un cuvant cheie. Keyword-urile nu vor disparea pentru totodeauna insa accentul cade pe altceva.
Este adevarat ca marea majoritate inca merge pe aceeasi idee. Este clar faptul ca seful tau sau clientii isi vor cere un raport bazat pe un cuvant cheie, sau mai multe, dupa caz. Se considera ca altfel se poate demonstra si verifica daca un site se claseaza bine, daca munca prin strategiile SEO functioneaza. Dar ca sa faci SEO in primul rand trebuie sa ai o pagina buna. Optimizarea este pasul urmator dupa ce te-ai angajat sa faci din acel site sa fei cel mai bun pe o nisa anume, pe un topic. Cum un cuvant cheie poate avea mii de variatii trebuie sa te focusezi pe pe o pagina si topic nu pe posibile variatii.
O data cu o astfel de gandire ajungi sa clasezi acea pagina web acolo unde trebuie. Pentru ca pagina sa aiba rang, sa se clasifice bine trebuie sa existe un continut unic si relevant si sa faci pagina una puternica. Desigur acum te vei intreba cum ai sa stii ce continut este bun de vreme ce nu te vei mai gandi la cuvinte cheie in special. In acelasi timp te intereseaza si tipul de continut pentru a avea page rank bun. Asta depinde de user. Intreaba cine este interesat de un topic anume si scrie despre asta.
Cum faci marea schimbare? Ai in vedere definirea paginilor de cautare, paginile de top, traficul lunar pentru acele pagini.
Lucrurile se schimba in jurul tau si tu ar trebui sa faci la fel.