Optimizarea pentru motoarele de cautare a fost dintotdeauna un element esential in orice strategie de marketing. Procesul trebuie sa fie considerat prioritar inclusiv atunci cand se creeaza noi pagini de destinatie.
In randurile urmatoare specialistii de la AntMarketers.ro prezinta cateva elemente care pot sa ajute la optimizarea noilor pagini de destinatie sau la imbunatatirea celor deja existente, in ceea ce priveste partea de On-Page.
1. Sporeste vizibilitatea site-ului cu URL-uri SEO-friendly
Indiferent daca este vorba de crearea unei noi pagini sau de modificarea uneia deja existente, asigura-te ca ai URL-uri SEO-friendly, in care cuvintele cheie sunt folosite in mod natural, prezentand pe scurt despre ce se vorbeste in pagina respectiva. Acest lucru este benefic atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru utilizatori, care vor fi informati din start cu privire la ceea ce vor putea gasi pe respectiva pagina.
2. Titlul trebuie sa includa intotdeauna cuvinte cheie
Tag-ul titlu este un factor important SEO on-page. Algoritmii Google confera destul de multa greutate tag-ului titlu pentru a identifica despre ce e pagina respectiva; de asemenea, acest tag apare atat in partea de sus a browser-ului, cat si in rezultatele SERP. Cu siguranta este recomandat sa incluzi cuvinte cheie in titlu daca incerci sa obtii pozitionari mai bune pe acestea. O alta recomandare este sa folosesti cuvintele cheie cat mai aproape de inceputul textului inclus in tag-ul titlu.
3. Nu uita de meta descrieri
Meta descrierea trebuie sa aiba in jur de 150 de caractere si este unul dintre cele mai puternice instrumente pe care le poti folosi pentru a obtine pozitionari mai bune in SERP. Fa in asa fel incat acele 150 de caractere sa conteze si include in meta descriere un indemn la actiune, numele brand-ului, date cu privire la locatie si orice alte elemente despre business-ul tau pe care le consideri importante.
4. Foloseste link-uri interne
Cei de la AntMarketers.ro mai subliniaza inca un element de care trebuie sa tii neaparat cont daca urmaresti sa optimizezi o pagina din punct de vedere on-page. Este vorba despre folosirea de link-uri interne, proces care va ajuta la o citire mai buna a site-ului atat de catre motoarele de cautare, cat si de catre utilizatori. Aceste link-uri interne trebuie sa fie insa relevante, intrucat a abuza de ele poate atrage consecinte nu tocmai placute.
5. Adauga link-uri outbound in continut
In lumea SEO, link-urile outbound au rolul lor bine definit. Chiar daca unii ar putea considera ca a oferi link-uri externe, catre alte surse de informatii din acelasi domeniu de activitate, ar reprezenta doar o risipa, un transfer de autoritate oferit gratuit, in fapt in ochii motoarelor de cautare acest lucru este vazut drept benefic.
Adaugarea de link-uri outbound in continut constituie un semnal de relevanta pentru Google, care isi va da seama despre ce e vorba in continutul paginii si va arata de asemenea ca oferi un plus de valoare cititorilor, oferind link-uri catre alte resurse utile de informatii pentru domeniul tau de activitate.
Acestea ar fi doar cateva repere de baza de avut in vedere la crearea unei pagini sau la imbunatatirea uneia deja existente, din punct de vedere on-page. Dupa cum mentioneaza cei de la AntMarketers.ro, conteaza de asemenea si utilizarea unui limbaj cat mai natural in continut, prezentarea continutului detaliat, de lungime peste medie, optimizarea imaginilor, imbunatatirea vitezei de incarcare, design-ul responsive al paginii, dar si lizibilitatea continutului. Pentru mai multe informatii despre optimizare on-page si nu numai, cei interesati pot sa consulte website-ul mentionat, pentru a obtine raspunsuri direct de la specialisti in domeniu.