Una dintre cele mai populare platforme de socializare este Facebook, cel care a pus parca monopol la un moment dat peste toata lumea. Nu mai exista nimic altceva decat interesul maxim pentru a te loga aici. Si de la un like primit pana la un comentariu care duce la o discutie intre internauti nu este decat un pas. Insa asa cum a inceput insteria Facebook asa se si termina. Usor, usor multi au devenit poate prea insistenti in a impartasi informatii virtuale ceea ce a determinat pe multi utilizatori sa ajunga in punctul in care plictiseala ii indeparteaza.
In randul adolescentilor Facebook a inceput sa fie o parte mai putin captivanta ca pana acum. Desi nu si-au sters conturile nu mai sunt atrasi nici macar sa se logheze, asta in favoarea unei alte platforme de gen nu in defavoarea tehnologiei in sine. Cu motive variate un studiu recent arata ca fie sunt prea multi adulti, categorii de varsta care nu corespund cu aria de interes a tinerilor, fie sunt lucruri care devin banale, de la a posta „noapte buna” pana la detalii din activitatile zilnice, postari despre ce mananca sau unde merge o persoana, in timp ceea ce devine obositor de observat.
Desi in acelasi timp procentele arata ca pana si in ceea ce priveste datele personale ale utilzatorului de la numarul de telefon la orasul in care locuiesc sunt multi cei care le impartasesc, 7 din 10 mai exact, o lipsa de activitate virtuala face obiectul „retragerii” in umbra a utilizatorilor si logarea vine din ideea de posta o fotografie.
Insa asa cum cei mici sunt cand vine vorba de o jucarie noua se pare ca fiecare platforma de socializare este cu un efect similar la inceput. Curiozitatea, obisnuinta sunt doar doua elemente care vor contribui la cresterea numarului de utilizatori asta pana cand vine…concurenta.
Prin concurență eu înțeleg Google+, însă acesta nu permite promovarea posturilor, ceea ce-l face să fie încă pe locul 2 din prisma unui blogger, sau a unei companii care vrea să-și mediatizeze produsele…