Inceputul de an aduce noi si noi provocari. In ritmul in care s-au desfasurat lucrurile in ultimul timp nici nu mai stii la ce sa te astepti. Cum si ce schimbari ne asteapta din partea Google-ului in 2014 nu putem sti cu siguranta insa putem estima si contura un cadru. Viitorul lui Google ar putea sa fie vorba despre cautari semantice si personalizate. Insa nu numai asta.
Intr-o oarecare masura nu putem spune ca ceea ce inseamna SEO se va schimba radical si total. Pentru ca site-urile inca vor avea nevoie de indexare si analiza, deci lumea celor care activeaza in domeniul SEO nu este pe sfarsite in 2014. Actualizari de genul Panda si Penguin inca vor exista, vor rula in continuare- Penguin introdus in Link Graph pentru a se automatiza cum este si in cazul lui Panda.
De asemenea, pentru ca tinta este publicul, oamenii si nu motoarele de cautare va deveni important in SEO analiza audientei si nu numai cuvintele cheie si cautarile. Se merge in continuare pe aceleasi idei de marketing pentru a se impune pe piata ca formator de opinie pe o anumita nisa.
MyAnswers
In timp ce multi dintre noi erau distrasi cu ce Google oferea, actualizari, cu si depsre spamuri, se pare ca acesta lucra in mod silentios la o evolutie. Asa am ajuns sa subestimam ceea ce erau actualizarile lui Google: the Knowledge Graph, Google Now si MyAnswers. Pentru cel din urma exemplu se pare ca personalizarea este atat prezentul cat si viitorul lui Google.
Se doreste si o imbunatatire in segmentul de predictie pentru orice intrebare. Insa ceea ce va reprezenta repercusiuni ale acestei tehnologii vor viza Google Now, de asemenea MyAnswwers, similar cu Google Now in intentii.
Hummingbird
Asa cum se intampla cu alte actualizari si in cazul acesta se va duce la o schimbare vizibila si radicala.
Si daca e sa prevedem ce se va intampla in viitor cu Google nu este de uitat nici Wavii sau Behav.