Fie ca esti familiarizat sau nu cu lumea promovarii SEO si a beneficiilor pe care le poate aduce aceasta, trebuie sa stii ca pentru a duce la bun sfarsit o campanie de marketing, trebuie mai intai sa cunosti foarte bine facilitatile si resursele pe care le poti avea la dispozitie pe internet. Asadar, iti va fi mult mai usor sa-ti dai seama pe ceea ce trebuie sa te axezi si unde, atunci cand vine vorba despre lumea internetului si promovarea prin intermediul acesteia. In continuare vom vorbi despre o resursa de la Google, in general subapreciata de catre marea majoritate a oamenilor si anume Trends.

Trends este o sursa foarte folositoare atunci cand avem nevoie de informatii legate de istoricul cautarilor. Asadar, prin folosirea lui Google Trends, poti sa-ti dai seama in mare cam care sunt tendintele si dorintele utilizatorilor de internet si sa actionezi in conformitate cu acestea. Trebuie sa intelegi ca tiparul de cautare este foarte variabil si instabil. Asta inseamna ca trebuie mereu sa fii tinut la curent cu variatiile in ceea ce priveste dorintele publicului larg. Aici intervine Trends, care te ajuta sa monitorizezi si sa analizezi tiparele de cautare ale utilizatorilor de internet, in functie de regiune.

Trends este foarte folositor si pentru a masura gradul de recunoastere al brandului in timp de catre utilizatori. De asemenea, Trends poate fi folosit si pentru a descoperi si tiparul cautarilor in functie de anotimp, de-a lungul unui an. Sectiunea Top Charts a lui Trends dispune si de posibilitatea navigarii vizuale printre trendurile in cautari. Asadar, iti va fi mult mai usor sa intelegi tendintele in lumea internetului, prin intermediul acestor grafice. De asemenea, poti sa incerci  sectiunea live visualisation, prin care poti sa vezi in timp real tendintele si interesele publicului in ceea ce priveste cautarea pe internet.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *