experienta on-site
experienta on-site

Un vizitator pierdut pe site-ul tau este un vizitator pierdut de tot ca si client al tau. Navigarea pe site-ul tau ar trebui sa fie cat mai simpla si accesul la informatii cat mai rapid si mai fara pierdere de vreme. Fa in asa fel incat bara de navigatie sa fie disponibila pe fiecare pagina a site-ului tau. Apoi pastreaza bara de navigatie pe care ai creat-o in acelasi loc pe toate paginile in care se regaseste pentru a fi cat mai usor de gasit si de accesat.

Asigura-te ca linkurile vor fi descrise folosind termeni simpli si in nici un caz ambigui. Este mai bine sa te faci inteles prin modaitati simple decat sa fii prea istet pentru majoritatea lumii care nu poate sa inteleaga ceea ce ai vrut sa spui tu acolo.  Fa linkul catre pagina de acasa foarte evident. Sa nu pleci la drum cu ideea ca vizitatorii tai stiu ca este un buton de inapoi  pe browsere, asadar fara drumuri inchise si piedici.  Evita barele de navigatie prea dinamice in care linkurile se schimba bazat pe ce pagina se afla vizitatorii. Consistenta nu evita confuzia.

Plaseaza informatii de contact pe fiecare pagina de pe site-ul tau. Nu stii niciodata cand unui vizitator i se poate pune pata si isi va dori sa intre in contact cu tine si va face pasul cel mare pe care doresti tu sa il faca. Se poate intampla acest lucru chiar si atunci cand se afla pe pagina „Despre noi”, astfel incat un numar de telefon si o adresa de email vizibila pe fiecare pagina este cea mai buna idee pe care ai putea sa o ai vreodata. Cu cat mai simplu este sa faci contact cu oamenii, cu atat mai mai mult contact este facut.

Fa din fiecare pagina o pagina de vanzare a produselor si serviciilor tale, insa nu exagera. Pagina „Despre noi” asigura informatii despre companie-data fondarii, locatia, serviciile si alte informatii pretioase despre ceea ce se vinde acolo.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *