Pentru toti comerciantii din lumea internetului, exista cateva lucruri care trebuie cunoscute, mai ales atunci cand ne raportam la Google si la modul in care acesta evalueaza paginile web. Stim cu totii ca cei de la Google nu mai folosesc aceeasi algoritm folositi pentru ranking-ul paginii si de aceea trebuie sa gasim o abordare noua asupra problemei cresterii importantei unei pagini web in ochii Google. Astazi vom vorbi despre un factor extrem de important atunci cand vine vorba despre lumea SEO si o promovare facuta corect pe internet si anume loialitatea clientilor tai.
In primul rand, trebuie sa intelegem ce reprezinta aceasta loialitate si cum ne putem folosi de aceasta pentru cresterea rating-ului paginii noastre. Loialitatea clientilor se masoara in functie de numarul de vizite ale unui anumit utilizator facute pe pagina ta. Mai mult decat atat, o persoana care se intoarce pe site-ul tau este mult mai importanta decat una care a vizitat site-ul, a facut o achizitie sau s-a folosit de serviciile promovate de tine si apoi nu s-a mai intors.
In ce consta aceasta importanta a loialitatii clientilor? In primul rand, cu cat un client este mai loial brand-ului tau, este mult mai probabil ca respectivul client sa-ti genereze un profit mare si sa si atraga cu sine potentiali noi clienti. Pe langa asta, Google pune un foarte mare accent pe numarul vizitatorilor care ti-au vizitat de mai multe ori site-ul tau si implicit iti vor creste pagerank-ul deoarece va fi evident ca site-ul tau este crescut ca importanta.
Sper ca te-am lamurit cat de cat in legatura cu importanta loialitatii in lumea SEO si a promovarii pe internet si sunt sigur ca de acum inainte vei tine cont de acest factor de indata ce vei termina de citit articol si te vei intoarce la promovarea afacerii tale pe internet.