Retelele de socializare, chiar daca initial au fost concepute doar pentru a servi si a facilitata comunicarea dintre oameni, pot fi folosite si in alte scopuri, datorita caracterului universal al acestora. Atunci cand iti doresti sa-ti promovezi propria afacere sau brandul personal prin intermediul lumii social media, adica prin intermediul retelelor de socializare, trebuie sa stii anumite lucruri.

In primul rand, atunci cand iti doresti o promovare de calitate a afacerii tale pe internet si ti-ai ales sa apelezi la lumea retelelor de socializare pentru a face acest lucru cum trebuie, trebuie sa intelegi ca lumea social media se bazeaza pe conversatii mai mult decat pe orice altceva. Asadar, daca vrei sa-ti formezi o imagine buna in ochii potentialilor tai clienti, trebuie sa te obisnuiesti sa vorbesti cat mai mult cu acestia, furnizandu-le mereu raspunsuri la intrebarile acestora, cat si solutii pentru a iesi din anumite impasuri care au legatura, cel putin partial, cu afacerea ta. Ignora-i, continuandu-ti monologul la nesfarsit si vei observa cum iti vei pierde incet, incet din randurile potentialilor tai clienti. Asadar, daca vei fi mereu prietenos si activ in ceea ce priveste discutiile pe care le ai cu persoanele de pe platformele de socializare, nu ai cum sa dai gres.

La polul opus al indiferentei fata de potentialii clienti se afla incercarea ta de a acapara toate platformele de socializare in ideea de a castiga cat mai mutli clienti. Acest lucru nefiind posibil, vei ajunge sa faci o promovare incorecta pe fiecare dintre aceste platforme, asta in cazul in care le-ai „acoperit” deja pe toate. Ideea este sa ai cateva platforme preferate sau chiar una singura, dar pe care sa-ti faci cum trebuie promovarea afacerii tale, implicandu-te la cel mai inalt nivel atunci cand vine vorba despre clientii tai si despre nevoile de informare ale acestora in legatura cu afacerea ta.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *