Relaxeaza-te sambata!

Sambata – intra in contact cu trupul tau

Dimineata, meditatie profunda asupra fiecarei parti a corpului
Dimineata, meditatie profunda asupra fiecarei parti a corpului

Dimineata, meditatie profunda asupra fiecarei parti a corpului

Imediat dupa ce te trezesti, imbraca niste haine lejere
Intinde-te pe podea. Ideea e sa devii constienta de corpul tau.
Incearca sa simti podeaua de sub tine si sa observi locurile cu care ia contact
Aduna-ti gandurile si focuseaza-te asupra labelor picioarelor
Cauta raspuns la intrebari precum: Le simti reci sau calde? Usoare sau grele? Este vreo diferenta intre ele?
Concentreza-te apoi la fiecare parte a corpului: glezne, gambe, genunchi, coapse, solduri, fese, burta, abdomen, piept si apoi umeri.
Incearca sa-ti lamuresti din nou temerile sufletesti
Indreapta-ti atentia asupra spatelui. Coloana ti-e oki? Observa diferentele intre partea de jos, de mijloc si cea de sus? Dar ceafa cum ti-o simti? Te doare, e incordata?
Mediteaza la fel asupra bratelor si mainilor
Finalizeaza-ti contactul cu trupul focusandu-te asupra fetei si la capului. Ti-ar fi de folos o masca faciala? Te pandesc dureri de cap?

Dupa-amiaza, rasfat si mangaiere pentru trupul tau

Dupa o saptamana cu dead-line-uri, eforturi extenuante, oboaseala si stres e firesc sa simtim ca trupul nostru are nevoie de atingeri, mangaieri si pace interioara. O idee excelenta este o sedinta de masaj. Poti opta cu incredere la masajul tailandez, aromoterapie, masajul „tui na” sau „shiatsu”. Nu suna deloc rau nici o sedinta de spa la tine acasa!

Exercitiu de respiratie

  • Intinde-te pe podea, relaxeaza-te si apropie-ti labele picioarelor de fese
    Lipeste-ti talpile una de alta si aseaza-ti mainile pe abdomen. Acesta pozitie intinde partea de jos a abdomenului, inlesnind respiratia
  • Inspira usor pe nas. Trebuie sa simti cum abdomenul se extinde si se contracta.
  • Expira lent si constant pe nas
  • Opreste-te cateva secunde
  • Repeta apoi inspiratia si expiratia. Constientizeaza miscarea pieptului si abdomenului in timpul respiratiei.
  • Continua exercitiul timp de 5 minute.
  • Apoi apropie-ti genunchii si intinde usor picioarele.
  • Finalizeaza relaxandu-te cateva minute.

Seara, baie si masaj

Seara, baie si masaj
Seara, baie si masaj

Pentru a te bucura de un somn linistit, incheie-ti aceasta zi deosebita cu o baie prelungita. Foloseste 2 picaturi de ulei de levantica si de musetel pentru accentuarea relaxarii si impacarea cu sine.

Completeaza cu un masaj dintr-un amestec de 4 picaturi de ulei levantica, 4 de musetel si 4 linguri de ulei de migdale dulci. Insista pe zona care te doare mai mult sau pe care o simti mai incordata decat restul corpului. Nu-ti fa griji ca nu esti o profesionista in ale masajului, trebuie doar sa vrei sa te delectezi si sa-ti simti propriul trup.

Articole create 606

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus