In anul 2015, familia americana inseamna ceva cu totul diferit fata de ceea ce insemna in generatiile trecute. Pentru branduri, asta inseamna efectuarea de schimbari drastice. CEO-ul Campbell Soup Co., Denise Morrison a dezvaluit intr-un articol Fortune ca exista patru schimburi majore care alimenteaza cea mai mare temere a lui ca director de afacere: cum ca nu va putea tine pasul cu schimbarea atat de rapida.
Aceste schimbari majore si care au accelerat in ultima vreme afecteaza in mod profund felul in care consumatorii se implica in procesul de cumparare al alimentelor pentru masa.
O noua familie americana
In luna ianuarie, Departamentul de Cunoastere a Cumparatorilor si Consumatorilor ai Campbell a lansat unele cercetari asupra a ceea ce se numeste „noua familie americana”. Unele revelatii despre aceasta familie: majoritatea gospodariilor sunt formate numai din adulti, dimensiunea familiei obisnuite se micsoreaza si rolurile traditionale pe genuri sunt in declin.
In luna octombrie, Campbell a lansat o campanie de publicitate numita „Made for Real, Real life”, aratand mesele non idealizate consumate de „familiile de diferite configuratii, culturi, fete si alegeri de viata”, incluzand parintii de acelasi sex si cuplurile fara copii care sunt lipite de smartphone-urile lor. Definitia de „all-american” trebuie sa se schimbe in vanzari si in produse.
Cresterea constientizarii sanatatii
O noua constientizare asupra nutritiei si a dorintei pentru transparenta a afectat companiile alimentare din toata industria in anul 2015. Taco Bell a promis sa scape de colorantii si aromele artificiale, Chipotle a ajuns GMO-free iar McDonald’s si Starbucks si-au schimbat retetele de latte cu condimente de dovleac pentru a contine dovleac real. Cu un tot mai mare acces la informatiile legate de sanatate si de dieta, clientilor le pasa de alegerile lor sanatoase in viata.
Avand in vedere ca exista atat de multe schimbari survenite in lumea americana, brandurile din State trebuie sa aiba grija sa tina pasul cu vremurile.