Si pentru anul 2013 raman la parerea mea din 2012 si consider in continuare ca optimizarea seo prin advertoriale acest cel mai bun mijloc pentru a-ti aducea site-ul pe prima pozitie in google.
Daca sunteti unii din ghinionistii care nu ati avut rezultate seo bune in urma advertorialelor va sfatuiesc ca data viitoare sa urmati cateva reguli.
Diversificati ancorele
Eu inteleg ca doriti sa optimizati 1 sau 2 cuvinte cheie,dar daca veti cere mereu aceleasi ancore text fara sa mergeti pe cuvinte generice precum „mai multe detalii aici” ,”click aici” sau pe brand advertorialele vor fi vazute ca spam si veti reusi sa faceti anti seo.
De cand cu noile algoritme de la google , aveti nevoie de aproximativ 5-10 advertoriale pe cuvantul cheie „Exact match” pentru a fi pe primele locuri insa aceste advertoraile trebuie camuflate intre alte 30-40 de advertoriale unde ve-ti merge pe brand,brand + cuvinte cheie, ancore generice, imagini cu linkuri din cadrul advertorialor.
Lungimea advertorialelor
Cred ca in ultima vreme tinde sa fie unul dintre cei mai importanti factori intrucat lungimea advertorialelor indica munca depusa de blogger iar textele lungi rankeaza mult mai bine in motoarele de cautare.
Exemplu:
Un text de 1000 de cuvinte pe un blog cu o autoritate medie de 40, valoareaza la fel ca 3 advertoriale de 200 de cuvinte pe bloguri de aceiasi valoare.
Asadar, puneti accent pe calitate si nu pe cantitate.
Nisa blogurilor
Stim cu toti cat este de importanta nisa dar din pacate nu gasim bloguri pentru fiecare nisa sau daca gasim numarul acestora ar putea fi destul de mic.Recomandarea mea, in momentul in care gasiti un blog care se potriveste nisei dvs folositi ancorele cele mai importante iar in rest mergeti pe blogurile generale de pagerank cat mai mare.
De ce pagerank cat mai mare?
Deoarece bloggerii cu pagerank mic scriu tot ce prind, in timp ce, cei cu pagerank mare ,datorita pretului mai ridicat nu sunt atat de populate de advertoriale.De asemenea blogurile cu pagerank mai mare pastreaza mai bine linkurile in timp ,cele cu pagerank mai mic fiind mult mai probabile sa fie abandonate de bloggerii care nu reusesc sa le monetizeze suficient de bine.
Optimizarea SEO prin advertoriale cred ca in acest moment este cea mai sigura metoda de a urca un site in SERP.
Linkurile care vin din advertoriale par naturale si de calitate pentru Google.
Ai dreptate, optimizarea SEO prin advertoriale este cea mai eficienta, dar prea scumpa in comparatie cu incrierea de comentarii dofollow pe bloguri, sau inscrierea in directoare web cu page rank mare!
Totusi advertorialele au efect pentru un blog care a primit o penalizare google spre exemplu sa reprimeasca rank-ul avut inainte si rezultatele pe motoarele de cautare?