In zilele sale de glorie, brandul Abercrombie & Fitch era renumit pentru campaniile sale publicitare sexy. Unele dintre reclamele acestei marci au trecut chiar limita pornografiei si cataloagele sale au fost considerate chiar imorale pentru societate. Cine ar putea uita barbatul iconic fara camasa al Abercrombie care intampina cumparatorii de indata ce intrau in magazine? Sau sacosele de cumparaturi cu cupluri imbratisate si sarutandu-se? Insa aceste lucruri au tinut de trecut si in ziua de azi, brandul celebru nu se mai axeaza pe asta.
Uitandu-ne la ultima campanie publicitara Abercrombie & Fitch, sexul este absent in totalitate, facandu-ne sa ne intrebam ce s-a intamplat? In mijlocul vanzarilor descrescatoare, marca de haine pentru tineret a inceput sa isi creeze incet, dar sigur, o reputatie care se indeparteaza de imaginea sa veche cu sexul care vinde. Acum tinde sa se axeze si sa se adreseze mai mult consumatorilor moderni.
Eforturile Abercrombie pentru a se rebrandui au devenit foarte limpezi. Producatorul de haine a promis mai putine logo-uri, a sarit peste cateva trenduri si a renuntat de tot la politica sa care promova imaginea sexy a purtatorilor hainelor. Modelele fara camasi sau topuri nu mai intampina cumparatorii pe la usile magazinelor.
Insa, Abercrombie & Fitch nu este singurul retailer care a renuntat la semnatura sa legata de sexualitate. Brandul American Apparel era cunoscut, de asemenea, pentru campaniile sale sexuale de marketing, la fel de mult cum era cunoscut si pentru fostul CEO, Dov Charney. In aceasta vara, campaniile publicitare ale brandului american de lenjerie intima, au fost cu siguranta mult mai putin „dezbracate”.
Pagina de Instagram a marelui retailer arata cat de putin carnale sunt imaginile ce promoveaza brandul. Modelele nu mai sunt aproape dezbracate si intinse in diferite pozitii sugestive. In schimb, acestea sunt mai mult decat imbracate. Hainele au croieli sobre si gulere inalte, dar si bratele sunt acoperite aproape in totalitate.