Cu totii stim cat de fluctuanti sunt cei de la Google atunci cand vine vorba despre criteriile de evaluare ale pagerank-ului. Daca ne raportam la care erau criteriile de evaluare pentru determinarea rangului unei pagini din trecut, in comparatie cu criteriile de evaluare din prezent, vom observa diferente considerabile intre acestea. Asadar, daca facem referire la criteriile de evaluare ale pagerank-ului din trecut, putem observa ca pe atunci se punea un accent extraordinar de mare pe anumite lucruri care nu mai sunt atat de importante in 2013.
Un astfel de exemplu este si raportarea la semnalele sociale de pe retelele de socializare. In trecut, cei de la Google tineau foarte mult la activitatea de pe retelele sociale ale paginii vizate, mai ales pe retele precum ar fi Google+ sau Facebook. Totusi, in ziua de azi, acest factor este mult diminuat ca importanta atunci cand vine vorba despre ranking-ul paginilor. Astazi se pune un mai mare accent pe diferiti alti factori despre care vom si vorbi pe scurt in continuare.
Link-urile au fost si vor ramane cea mai importanta parte de care se foloseste Google-ul pentru a evalua si a nota paginile web. Link-urile ocupa un loc foarte important atunci cand vine vorba despre o promovare SEO de calitate si nu ar trebui neglijat niciodata. Un alt lucru pe care trebuie sa punem accentul de acum inainte, sunt cuvintele cheie. Cuvintele cheie ocupa o pozitie foarte importanta in algoritmul de apreciere a paginilor de catre Google si de aceea folosirea lor ar trebui sa fie luata cat mai in serios de catre un blogger. Mai mult decat atat, Google tine cont foarte mult si de autoritatea paginii vizate, atunci cand vine vorba despre evaluarea acesteia. Asadar, dupa cum poti observa, paginilor noi le va fi foarte greu sa creasca in pagerank raportandu-ne la trecut.
Printre tendintele din 2013 se include si factorul numit AuthorRank in criteriile de evaluare a PageRank-ului. Personal, cred ca ar fi utila si o astfel de discutie pe blogul tau, in masura in care dispui de timp si informatii utile…