De cate ori nu te-ai gandit cat de usor ar fi si benefic sa stergi totul cu buretele si sa o iei de la capat? Mergand pe acest principiu teoria de remarketing este necesara totusi in construirea brand-ului tau. Este o unealta care te ajuta sa revii in fata publicului insa mai ales pentru cei care au manifestat la un moment dat interes pentru ceea ce reprezinti prin cautarile in mediul online.

Ceea ce sta la baza conceptului de remarketing si a deciziei de a face asta are in vedere ulterioarele efecte si anume:

  • Posibilitatea de a te reconecta cu cei care la un moment dat au parasit piata.
  • Sa iti reconstruiesti brand-ul mult mai puternic si implicit sa cresti numarul de cautari in mediul online pentru nisa ta, pentru brand-ul tau.
  • Sa cresti rata vizitatorilor pe site-ul tau.
  • Sa faci in asa fel incat campania SEO sa fie mult mai eficienta, de asemenea si continutul de marketing sa fie pe aceeasi lungime de unda.

Remarketing-ul iti pune la dispozitie o a doua sansa de a te lansa. Practic asa cum se considera ca prima impresie conteaza ai sansa sa dovedesti ca esti mai bun. Si pentru asta te bazezi pe cei mai buni ori daca te intrebi de ce remarketing prin Google este oarecum de la sine inteles de ce. Este cel mai mare loc de marketing, cu o retea de peste 2 milioane de site-uri.

Desigur te vei gandi ca prin SEO poti da faci totul posibil. Desi asta iti va genera trafic desigur trebuie sa privesti dincolo de campania de optimizare pentru a face din afacerea ta o companie matura. Asta inseamna ca mizand pe remarketing vei putea sa cresti numarul celor care iti viziteaza site-ul si de intorc ulterior tot aici, iti faci brand-ul mai bun, fidelizezi consumatorii/vizitatorii si implicit vei cunoaste efecte vizibile in vanzari.

De Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *