Yahoo isi pune la grea incercare echipa de ingineri cu cea mai noua achizitie. Este vorba despre adaugarea in portofoliu a companiei de virtual gaming, Cloud Party.
Ce este Cloud Party?
Cloud Party -care apropo, ruleaza in timp real- este un motor 3D, multi player care ruleaza direct in browser si care din fericire pentru multi utilizatori nu necesita nici un plug-in aditional. Brand-ul, lansat in 2011 pune la dispozitia utilizatorilor o lume fashion in care isi pot crea avatare si pot descoperi diverse peisaje, etc.
„Suntem incantati sa anuntam ca a sosit timpul pentru Cloud Party sa incepem o noua aventura” a declarat fondatorul Sam Thompson intr-un articol de pe blogul lui, numit „We’re joining Yahoo”. Thompson a mai spus ca firma este foarte incantata sa se alature echipei Yahoo, o echipa pasionata de gaming la fel de mult ca si ei. Bineinteles, termenii intelegerii inca nu au fost dezvaluiti.
Conducatorul Yahoo! MArissa Mayer isi completeaza portofoliul cu achizitii si anul acesta, alaturi de achizitiile numeroase in anul ce a trecut. In 2013 Yahoo! a achizitionat un numar de peste 20 de afaceri mici, in principal pentru tehnologia pe care acestea o ofereau. Cea mai recenta dintre ele a fost aplicatia Aviate care ajuta utilizatorii smartphone sa-si organizeze aplicatiile pe ecranul principal.
Totusi, printre cele mai importante achizitii se numara acizitia Tumblr de la inceputul lui 2013. La momentul respectiv, Yahoo! a platit 1,1 miliarde dolari americani pentru acea achizitie. Mai apoi au achizitionat platforma Xoboni, un program de organizare a email-urilor aflat inca in dezvoltare. Pentru aceasta au platit 70 de milioane dolari americani.
Seria de achizitii a continuat cu cea a aplicatii de citire a stirilor Summly, aplicatie pentru care au platit deasemenea 30 milioane dolari americani. Din toamna trecuta, fosta director executiv a Google a realizat achizitie dupa achizite ca parte a planului ei de re-inventare a companiei.
Mayer a declarat ca unul din scopurile lor principale este acela de a se focusa pe platformele mobile pentru a oferi utilizatorilor o experienta placuta.